tisdag 11 april 2023

Helt fixat!

 Nu är vagnen klar inför sommaren nere i Löderup. Den är städad och tvättad, allt är nydiskat och till och med är där nya sköna satin lakan i sängarna. Så på fredag bär det iväg ner till campingen. 

Dock har vi bestämt att ska det hinnas med lite mer äventyr får detta bli sista säsongen. En husbil måste införskaffas. Naturligtvis är det beroende på den ekonomiska utvecklingen. Är räntan uppe vid 7-9% får vi kanske backa våra drömmar och bli kvar nere i vagnen. Det är ju en himla tjusig och bra vagn vi har. 


Här sitter Bosse på vår campingtomt och njuter av utsikten. Vi bor otroligt fint där nere men efter så många år så är äventyrskänslan lite bortdomnad och vanekänslan mer förekommande. Men, vi ser framemot sommaren på Löderups camping!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...