tisdag 24 februari 2026

Ingen vanlig bloggare eller?

 Över ett år sen förra inlägget. 

Mycket har hänt sen sist. Störst är väll att jag numer har en protes i höften. Rehab träningen tar stor del av min tid. Varannan dag på gymmet varannan dag promenad. Fast det är bra, behöver ju komma igång igen. Längtar efter långa promenader utan värk eller hälta. Just nu ska jag gå med stavar. 

Annars då?

Ja, naturligtvis har det hänt en himla massa med det får jag skriva om sen.

Bosse the King!





Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...