tisdag 7 januari 2025

Gott nytt?

 Jaha, då blev det ett nytt år igen. Strålningen är nu avklarad och jag står inför en tid med tandoperationer och förhoppningsvis upptränande av kroppen. Så idag åkte tänderna och nu ska det läka innan de nya kommer. 


Vad det gäller träningen... 

...där var säkert 10 personer på gymmet idag trots att det är fortsatt helg. Har gått med i Friskis och Svettis i Höör. Mycket billigare än där jag var innan och hur fint som helst. Har fått ett program av fysioterapeuten Ellen och följde det till punkt och pricka. 


Så nu är det återigen "isolering" som gäller. Förutom gymmet då alltså :)

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...