Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenligt hör ålder, det får man nog säga. Tänker på när jag var ung då var ju alla 70-åringar i princip halvdöda :)
I övrigt i livet handlar det mycket om valet. Vi skriver artiklar, pratar med folk och har oss. Eller mer riktigt, andra pratar med folk, jag gömmer mig lite ifrån det. Mest för att det fortsatt finns en trötthet i mig, fatigue som det heter. Kanske blir jag aldrig av med den. Fast här kan man tala om vad som kom först, hönan eller ägget, jag är ju dessutom äldre och kan vara trött just därför.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar