Sitter som jour idag på förvaltningsrätten. Har varit här sen tidig morgon men inte blivit inkallad. Något trist. Finns bättre sätt att tillbringa dagen.
Längtar ut till friska luften nu.
Ha det
Sitter som jour idag på förvaltningsrätten. Har varit här sen tidig morgon men inte blivit inkallad. Något trist. Finns bättre sätt att tillbringa dagen.
Längtar ut till friska luften nu.
Ha det
Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...