torsdag 7 mars 2024

 Sitter som jour idag på förvaltningsrätten. Har varit här sen tidig morgon men inte blivit inkallad. Något trist. Finns bättre sätt att tillbringa dagen.


Känner mig lite som Bossebus här, slö och loj alltså. Diskussionerna här i rummet handlar om domen från Lund om ättiksfallet. Alla vill att föräldrarna ska bli inburade på livstid. Typ lås in och släng nyckeln. 

Längtar ut till friska luften nu. 

Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...