tisdag 19 maj 2020

Storstan!

I helgen var vi kattvakter i Malmö till den här lille killen. Eller lille och lille, han är ganska stor. På bilden visar han vikten av att fortsätta tvätta händerna. Det är dottern, Charlies matte, som tagit bilden och jag tycker den är helt underbar. 

Eftersom vi bor mitt i Skåne med bara natur runt oss vat det extra mysigt att passa på att gå ner på stan. Vi gick ner på eftermiddagen innan alla festprissar äntrade stan och det var helt möjligt för oss att ta ett (läs tre) glas vin. Så jag saknat att kunna göra det! 
Men vi var så tidiga, vid femtiden, att det var bara vi på krogen. Bilden nedan är från Paddys mitt i stan. De har en hel innergård och där är väldigt mysigt. Men går man in på deras hemsida http://www.paddys.se/ så ser man att där brukar vara fler än när vi var där.  
Annars då? Jo tack, det knallar och går. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...