måndag 11 maj 2026

Besked

Idag kom beskedet jag väntat på. Har varit på mammografi och det visade sig vara helt ok. 
Efter två omgångar bröstcancer är jag rädd att det ska bli en tredje gång. Men så blev det inte nu i alla fall. 


Vi har kört ner vagnen till Löderup och på bilden ser man vår "balkong" där vi sitter och tittar på havet, dricker något gott och bara myser. Fast nu på våren inte bara myser vi, vi fryser också.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...