onsdag 1 mars 2023

 Ja, livet tickar på. Idag ska jag till Kommunfullmäktige igen. Tror att det blir ett kort möte, hoppas det och när man ser dagordningen känns det som att det kan bli det. 

Idag har det varit 12 grader varmt, TOLV!! Otroligt skönt, tyvärr har jag en pinande huvudvärk men får ta ett par piller innan jag kör till Höör. Men tvätten torkade fint ute och det är något jag bara älskar. 

Bilden nedan är från Hovdala utanför Hässleholm. Igår sprang dottern med Bosse och jag gick omkring på området. Så otroligt fint. Om ett par månader är det Medeltidsdagarna med riddarspel och annat trevligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...