onsdag 15 februari 2023

Snart så!

 


Eftersom ekonomin som pensionär är något sämre jobbar mannen och jag som god man. Det vill säga, mannen är god man och jag hanterar all dokumentation. Just nu innebär det årsredovisningar så jag sitter med hela årets kontoutdrag och ska redovisa allt i olika grupperingar. Ett jäkla pill med andra ord. 

Men snart så är vi klara med det. så skönt!

Så nu planerar vi odlingslådor, planterar tomater, fixar det sista i huset osv. Man kan dock undra när men kan bli pensionär... alltså när man bara kan äga all sin tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...