Men snart så är vi klara med det. så skönt!
Så nu planerar vi odlingslådor, planterar tomater, fixar det sista i huset osv. Man kan dock undra när men kan bli pensionär... alltså när man bara kan äga all sin tid
Men snart så är vi klara med det. så skönt!
Så nu planerar vi odlingslådor, planterar tomater, fixar det sista i huset osv. Man kan dock undra när men kan bli pensionär... alltså när man bara kan äga all sin tid
Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar