onsdag 25 september 2024

Gift

Så är då den femte behandlingen i kroppen. av de nya medicinen. Eller snarare giftet.
Återstår tre behandlingar och om en månad är cytostatikan klar. Sen är det dags för strålning fem gånger. 
På något sätt ser jag en ljusning i tunneln nu. Mår inte helt tokigt utan det är hanterbart. Mest rädd är jag nu för att inte det här med min tand ska bli ok. 
Som man ser på bilden så fick jag min behandling i en säng denna gång. Tokigt nog känns det som att jag är sjuk då helt plötsligt : )



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...