söndag 23 juni 2024

Grodbild

 Sen sist så har jag fått min första behandling, en pickline, en jäkla massa biverkningar och urinvägs inflammation. Här ligger vi inte på latsidan inte. Denna sommaren blir ju inte som vi tänkte oss alls. 

Dock har jag beställt och ska få en tand som jag till och med kan äta med. Men det kostar cirka 9 000:- men det får vara värt det. 

Dock blir det en del gjort här hemma nu när vi inte kan dra iväg så som vi brukar. Huset målas sakta men säkert, trädgården sköts om och vi planerar koka gelé och annat. 
Så livet går på i sakta mak. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...