måndag 23 januari 2023

Tiden och livet

För ja, livet finns fortfarande. Och tiden finns den med. Tiden finns mycket mer. Men nu för tiden heter den pension. Livet har dessutom tagit sig krumsprång med mig. Vi har bytt hus med äldsta dottern. Så nu bor vi i ett hus där mina föräldrar en gång bodde och som ligger 100 meter från där vårt första egna hus låg, eller ja...fortfarande ligger faktiskt. Jag kämpar fortfarande med behandligar men börjar se ett slut i tunneln. Men när jag ser mig i spegeln ser jag en helt annan person än som jag tänker jag ska se. Vem är den tanten och var är jag? .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...