torsdag 5 november 2020

Less

Vi är säkert alla otroligt less på Covid19. Jag jobbar återigen hemma och det är otroligt trist men säkert väldigt klokt. Åker upp till stan då och då men mesta tiden sitter jag i min soffa här hemma. Dagens höjdpunkt är lite svampplockning mitt på dagen. Det är där jag tillbringar min lunchrast, i skogen. Finns otroliga mängder med trattkantareller. Får ge bort en massa. Imorgon ska jag göra min samhälliga plikt och vaccinera mig mot den vanliga influensan. Allt för att inte belasta sjukvården, för vem vet om man hamnar där med Covid. Ha de' eller lite artigare....Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...