måndag 13 juli 2020

Sommar?

Är vi säkra på att det är sommar och inte höst? 
Idag på morgonen var det 13˚ ute. 
Vi befinner oss på campingen nere i Löderup. Jag har haft semester i ett par veckor och frusit hele tiden.
Här blir väldigt kallt när det blåser. 

Så händer det oväntade eller kanske det väntande, sommarvädret ska återkomma. Jippie!
Det bästa med det är att jag har fyra veckors semester kvar 😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rundad hörna!

 Så har jag gått och blivit 70 år gammal. Tänk att jag faktiskt blivit det med tanke på allt skit jag drabbats av. Det är ju dock en ansenli...